REKLAMA
Znaleziono 6953 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
Defabryka
Warszawa, Żoliborz
całkowita powierzchnia
1000 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
75.00
Warszawa Gdańska zyska nowe przejście pod torami i kolejne ułatwienia dla podróżnychartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Gdańska zyska nowe przejście pod torami i kolejne ułatwienia dla podróżnych
Nowe przejście pod torami na stacji Warszawa Gdańska ułatwi podróżnym dostęp na perony i do pociągów oraz usprawni przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę o wartości ok. 80 mln zł netto na zaprojektowanie i wybudowanie nowych rozwiązań na ważnej stołecznej stacji. Długie wiaty nad peronami ochronią przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a nowa informacja pasażerska lepiej poinformuje o przyjazdach i odjazdach pociągów.
[Warszawa] Ogrody Ochota już na półmetkuartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Ogrody Ochota już na półmetku
Firma Dolcan zakończyła realizację stanu surowego osiedla Ogrody Ochota. Kompleks położony jest blis...
[Wrocław] Rośnie zainteresowanie inwestorów projektem Wrocław Świebodzkiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Rośnie zainteresowanie inwestorów projektem Wrocław Świebodzki
Polskie Koleje Państwowe S.A. wydłużyły termin wydawania memorandum informacyjnego dotyczącego proje...
[Polska] 22-24 stycznia dni otwarte osiedli Polnordu w Warszawie, Trójmieście, Łodzi i Szczecinieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 22-24 stycznia dni otwarte osiedli Polnordu w Warszawie, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie
Już w najbliższy weekend w siedmiu inwestycjach Polnordu odbędą się dni otwarte. W dniach 22-24 styc...
Warszawa: Comfort City – Barc buduje wieloetapowe osiedle z centrum handlowym na Białołęce [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Comfort City – Barc buduje wieloetapowe osiedle z centrum handlowym na Białołęce [WIZUALIZACJE]
Pomiędzy ulicami Modlińską a Leśnej Polanki powstanie w ramach tej inwestycji kilkanaście budynków m...
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pasażerowie metra w Warszawie mogą już korzystać z blisko czterokilometrowego, bródnowskiego odcinka M2artykuł
Pokaż artykuł
Pasażerowie metra w Warszawie mogą już korzystać z blisko czterokilometrowego, bródnowskiego odcinka M2
Trzy nowe stacje, ściany zatorowe zaprojektowane przez znanego artystę i dojazd do centrum w niecałe 20 minut – tak w skrócie prezentuje się oddana właśnie inwestycja. W środę 28 września pierwszy pociąg zabrał pasażerów z Bródna. Ruszył w kierunku centrum, a dalej Bemowa.
Business Garden Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden I
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
dostępna powierzchnia
2649 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Business Garden IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden II
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
dostępna powierzchnia
3688 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Business Garden IIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden III
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
dostępna powierzchnia
610 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Business Garden IVinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden IV
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
całkowita powierzchnia
13789 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Business Garden Vinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden V
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
dostępna powierzchnia
247 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Business Garden VIinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden VI
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
całkowita powierzchnia
14815 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Business Garden VIIinwestycja
Pokaż inwestycję
Business Garden VII
Warszawa, Włochy, Żwirki i Wigury 18
dostępna powierzchnia
246 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Warszawa liderem regionu w prestiżowym rankingu miast przyszłościartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa liderem regionu w prestiżowym rankingu miast przyszłości
Warszawa najlepsza wśród miast Europy Środkowo-Wschodniej w tegorocznej edycji uznanego rankingu Financial Times „European Cities & Regions of the Future”. W głównym zestawieniu wśród 330 miast europejskich wyprzedziły nas tylko Londyn, Amsterdam i Dublin. Za Warszawą znalazły się m.in. Paryż, Berlin i Barcelona. A w kategorii „Przyjazność biznesowa” Warszawa zajęła 2. miejsce tylko za Londynem.
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, otwiera fabrykę pod Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Trilux, niemiecki producent oświetlenia LED, otwiera fabrykę pod Lublinem
W Świdniku pod Lublinem w czwartek 12 września zostanie otwarta najnowsza, a zarazem pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej fabryka Grupy TRILUX, globalnego eksperta oświetleniowego specjalizującego się w ekologicznych i zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach B2B. Zakład o powierzchni 23 000 mkw., spełniający kryteria certyfikacji BREEAM, wybudowała firma Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie.
REKLAMA